lördag, augusti 26, 2006

C-J Berthilssons material

På torget la jag vantarna på en broschyr om Carl-Johan Berthilsson (m). Han berättade att han har tre broschyrer med tre olika teman: 1. "Din kandidat", 2. Riktad mot företag och arbete och, 3. "Din kandidat på väster".

Jag fick en "Din kandidat"-folder. Den är snygg, tydlig och personlig. Inleds med följande text: "Hej, jag heter Carl-Johan Berthilsson, är 38 år och bor på Ljungbergsgatan i Halmstad med min fru Camilla och våra tvillingpojkar Carl och Sebastian."

Det är en personlig ansats som jag tycker hör kommunvalet till. Halmstad är inte en större stad än att du faktiskt bör kosta på dig att skaffa en relation med dina väljare. Det gör Carl-Johan på ett föredömligt sätt. Längst bak i foldern finns såväl hans mobilnummer som hans personliga email-adress.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

kontaktuppgifter är bra, svårt att kontakta vissa...

26 augusti, 2006 16:10  
Anonymous Anonym said...

Har CJ Berthilsson någon sajt? Var finns hans material??

26 augusti, 2006 23:13  

Skicka en kommentar

<< Home